Support van Fine Solutions
Telefonische Support
U kunt ons altijd bellen
Meestal zijn we wel bereikbaar. Soms zijn we onderweg of op locatie aan het werk en is het even niet mogelijk de telefoon op te nemen.
Laat dan een voicemail-bericht achter of maak gebruik van chat, mail, ticketsteem of contactformulier.
Chat Support
U kunt ‘live’ met ons chatten
Via onze chat kunt u direct contact met ons opnemen. Onze chat is ook bereikbaar via onze mobiele telefoon.
Mochten wij niet direct kunnen antwoorden, uw vraag wordt bewaard en wij zullen deze z.s.m. beantwoorden.
Hulp op afstand
Online support
Via onze Hulp op afstand kunnen wij op uw computer, laptop of tablet inloggen en uw probleem opzoeken en verhelpen.
U geeft zelf toestemming en kunt meekijken met wat we doen op het scherm.
Ticket systeem
Maak een ticket aan
Via ons Ticketsysteem kunt u eenvoudig een hulpvraag insturen.
Via ons systeem blijft u op de hoogte van de status van de ticket.
Voor spoedzaken neem per chat of telefonisch contact op.
Contactformulier
Voor algemene vragen
Voor algemene vragen en niet dringende zaken neem contact op via het contactformulier.
Wij proberen alle berichten binnen 1 werkdag te beantwoorden. Geen bericht terug ontvangen binnen 48 uur? Bel ons!